Re: Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 00:44:55 MET DST

Dnia 27.7.2009, Jan napisał(a):

> Wyjaśniam: jeśli odpalę jakikolwiek materiał wideo i obraz jest na
> monitorze LCD, wówczas sterowniki nie pozwalają na przełączenie obrazu
> z LCD na Telewizor. Sterowniki wymuszają na mnie abym wpierw wyłączył
> wszelkie aktywne "obrazy" video, włączając w to nawet filmiki z
> YouTuba odpalone w oknie Firefoksa.

To nie jest normalne. IMO masz bajzel w Windows, tj. najprawdopodobniej
pozostałości po sterownikach ATI - poszukaj jakiegoś softu do oczyszczenia
dysku i rejestru z pozostałości.
Co do 'hotkeys' to kwestia skonfigurowania ich w sterownikach.
http://www.fransatech.com/whats-news/2007/7/16/toggle-to-tv-mode-w-nvidia.html
Ewentualnie <WIN>+<P>, ale nie wiem czy prócz "7" gdzieś jeszcze to działa
(nie napisałeś jaki OS).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/