Re: netbook II gen.

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 14:16:23 MET DST

On Wed, 29 Jul 2009 11:53:18 +0000 (UTC), "Strachu S."
<satoot@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Czy tak zasilacz jest duży i ile kosztuje plus minus?

Samochodowy? Wtyczka do gniazdka z kablem.

>Co w ogóle warto dokupić o razy do takiego netbooka?
>1. Myszkę (optyczną)

Czasami się przydaje choć osotanio zapominam wyciągnąc z plecaka.
Polecam jakąś myszkę na BT - odpada problem kabelka czy odbiornika
wystającego z portu USB bo 1000H ma BT wbudowane.

>2. Zasilacz do auta

Zależy czy potrezba czy nie.

>3. Nagrywardka CD-DVD zewnętrzna (w domu tylko)

Zależy czy potrezba czy nie. Ja mam combo CD-RW/DVD zakupione za 80
zeta i rzadko używam. Raczej jesli już to wolę na stacjonarce zrobić
sobie obraz dysku i zamontować w systemie jako wirtulany napęd.

>4. Co jeszcze?

Modem do sieci komórkowej - to dla mnie w tym modelu największy brak.
Jakąś torbę - w zestawie masz etui ale jak nie chcesz nosić w ręku to
przydaje się coś innego.

Poza tym uważam że niekoniecznie warto mieć te wszystkie graty. Siła
netbooka jest w tym że bierzesz go po prostu do ręki i gdzieś jedziesz
nei martwiąć się zbytnio że zabraknie prądu czy trzeba mieć jakieś
peryferia.