Re: netbook II gen.

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 11:56:13 MET DST

On Wed, 29 Jul 2009 08:52:07 +0000 (UTC), "Strachu S."
<satoot@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Radosław Sokół:

>Czy zwiększony pobór mocy przez chipset w 1000H względem serii z celeronem
>jest większy niż oszczędnośc wynikająca z zastosowania Atoma1.6?

Nie wiem jak to wygląda w netbookach z Celeronami ale w moim 1000H
(bateria 6-komorowa) przy wyłączonym BT i kamerze, włączonym WiFi oraz
przy dość słabym podświetlaniu 6h pracy na baterii to norma a nie
wyjątek. Przestałem wozić ze sobą zasilacz - awaryjnie tylko mam taki
do gniazdka zapalniczki w samochodzie.

Zdrówko