Re: laptopy i uziemienie

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 23:33:47 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:h4nkg2$n1v$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> napisał w
> wiadomości news:h4njun$2rk$3@nemesis.news.neostrada.pl...

a to co neutralnego się nie przebije ? człowieku skończ ten temat bo się
kompromitujesz ile masz lat ? 16 i wywnioskowałeś to po 3 zajęciach w
technikum elektronicznym ?

> Moze nie bylem za mocny z fizyki, ale na moje oko to prad idzie po
> najmniejszej linii oporu.. takze, jesli gdzies ma opornosc 2kOhm, to
> pojdzie tamtedy, a nie tam, gdzie ma 9999kOhm (czy ile by nie bylo na tym
> rozwarciu)...
> Jednym slowem - najpierw pojdzie po elementach, a wrocic, to moze wroci do
> sieci, ale juz post factum, jak mu nadwyzki zostanie...
> Wyprostuj moja teze - chetnie dowiem sie czegos nowego...
>
> Pozdrawiam
> Michal

no nie dokońca, jak się tam pojawi z 5kV (jeszcze odpowiednio długi czas) to
zjonizuje na tyle mocno tą przestrzeń że nastąpi przebicie powietrza, jednak
taka sytuacja jest praktycznie niemożliwa nie mówiąc o tym że się na porcie
USB coś pojawi, generalnie papa smerf jest albo trolem albo żyje zamknięty w
klatce faradaja na wypadek uderzenia pioruna (albo jedno i drugie ;) a
piorunów ostatnio u nas dużo :D