Re: Prośba o ocenę zestawu

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 22:07:24 MET DST

Rako pisze:
> [...]
> ze fajnie by bylo pograc na wysokich detalach w takie gry jak GTA IV (i tu
> można skończyć, jeśli GTA pójdzie to wszystko pójdzie)
> A teraz clue programu:
> -Core 2 Quad Q9550 12 MB (Intel Boxed)
> -Sapphire VAPOR-X HD 4870 2GB (chyba głupi pomysł?)
> Chętnie zobacze inne typy jeśli chodzi o podzespoły. Pytanie też takie, czy
> procesor ma szanse mi posłużyć przez ok 3 lata? Wtedy biorę Q9550 (którego
> już na nic nie wymienię), wymieniam co roku grafikę i mam dobrego kompa.
> Rozmawiał ktoś niedawno ze szklaną kulą? ;)

Powiem ci tak: jak wyżej, Q9550 kręcony trochę (troche ponad 3GHz),
HD-4870x2 (ustawienia domyślne, bo wyje jak dusza potępiona), płyta na
P45 (MSI Platinium cośtam), 4GB ramu 800+, i gta-4 (orginal, z
najnowszymi paczami itp) w 1280x1024 nie ma szans chodzić w najwyższych
detalach. Tzn włączyć się da, ale gdy zaczyna się większa akcja (więcej
postaci, aut, dym, wybuchy itd) to fps i ogólnie "płynność" skacze tak,
że ciężko celować...
GTA4 jest tak pięknie spieprzony, że chyba na niczym nie pójdzie
sensownie na wysokich detalach.