Re: Podłączenie Power Connection Pod 12v

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 11:03:16 MET DST

hipek jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
runami na koźlej skórze:

> Z instrukcji wynika, że jest uszkodzona
> pamięć. Mam płytę GA-K8NS. Co się mogło stać, pamięć jest dobra, GPU
> też a komp piszczy.

wyciągnij pamięć, przedmuchaj sloty, przeczyść styki, spróbuj wsadzić w
inny slot, pozamieniać miejscami jeśli więcej kości, ewentualnie wsadzić
tylko jedną i spróbować odpalić. upewnij się, że są do końca wsadzone.

--
                 _____