Podłączenie Power Connection Pod 12v

Autor: hipek <kk1991_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 08:50:41 MET DST

 Witam, ostatnio wymieniałem zasilacz (złącze do płyty głównej jest 24
pinowe, 4 piny odpinane) i podłączyłem 20 pinów do Power Connection i
4 odpięte piny podłączem do złącza ATX12V. Włączyłem kompa, przez
chwilę zapaliły się 2 diody, ale komp nie ruszył. Po chwili się
kapnąłem, że do ATX12V powinienien podłączyć osobne 4 pinowe złącze,
które się schowało i go nie zauważyłem. Teraz komp się uruchoamia, ale
wydaje ciagłe długie dźwięki. Z instrukcji wynika, że jest uszkodzona
pamięć. Mam płytę GA-K8NS. Co się mogło stać, pamięć jest dobra, GPU
też a komp piszczy. Spaliłem płytę. Proszę o pomoc,