Re: Crunchpad - już niedługo na rynku?

Autor: Waldek M. <wm_at_localhost.localdomain>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 08:09:40 MET DST

Dnia Tue, 28 Jul 2009 00:02:18 +0200, Ajoka napisał(a):

> Crunchpad -
> notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
> A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.

Nie jestem taki przekonany, że go mają.
Te zdjęcia - z wyjątkiem zawartości strony - są identyczne jak
te, które krążyły po sieci jeszcze niedawno, ale też nie są
identyczne z najnowszymi zdjęciami Crunchpada na stronie
TechCrunch. Dlatego też coś mi się wydaje, że to montaż
w celach reklamowych.

Co nie zmienia faktu, że samo urządzenie wygląda bardzo ciekawie
i jeśli tylko cena będzie znośna, to sobie je sprawię - nie liczyłbym
jednak, że będzie u nas dostępne w tym roku...

Pozdrawiam,
Waldek