Re: Jakie pamięci do Phenoma 2 X2 550

Autor: mirek <mironer2_at_wytnij.op.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 19:14:49 MET DST

> Mam taki procesor i taką samą płytę od 2 tygodni. Ten CPU aż się prosi o
> odblokowanie kolejnych 2 odpoczywających rdzeni, co Tobie radzę zrobić
Chodzą słuchy w internecie, że ostatnio dostępne w handlu procesory już
niestety nie dają się odblokować. Wolę nastawić się na X2 a jeśli złotówka
dalej będzie się umacniać to za kilka miesięcy zmienię na X4.

> Ja kupiłem takie:
> Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1600 7-7-7-20 ViperSeries
> Działają cudnie, więc z czystym sumieniem mogę polecić.

Też planuję DDR3 1600 ale nie jestem pewien co do napięć na jakich pracują.
Większość dostępnych ( w tym Twoje) wymaga 1.9V. Firma OCZ ma w ofercie
pamięci "for AMD" z 1.6V. Są jeszcze pamięci na 1.75V a płyta GA chyba
umożliwia takie podniesienie napięcia? Ciekaw jestem z jaką naprawdę
wydajnością pracują Twoje pamięci (nie ma ich na liście z linka powyżej).
Chyba aż tyle napięcia na płycie nie da się podnieść?
Mirek.