Re: HDD się kończy?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 09:36:25 MET DST

Dzięki za komentarze.

Oczywiście, natychmiast po uruchomieniu systemu zrobiłem obraz dysku (tak
więc jak na razie, awaria kosztowała mnie $50, bo mniej więcej tyle kosztuje
licencja Acronis True Image - piractwa nie uznaję).

Ze stron Samsunga ściągnąłem jakiś program diagnostyczny i zbieram się do
jego użycia - na pewno zrobie to gdy tylko pojawią się symptomy dalszej
degradacji dysku; moze wczesniej.

Mam tylko do Was takie pytanie: Dysk kupiłem w zeszłym roku w firmie
Sirius.pl, która - jak wiadomo - padła w międzyczasie, i nie mam karty
gwarancyjnej (tylko Faktura). Czy serwis Samsunga to uzna?