Re: odkurzacze

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 19:48:23 MET DST

Órzytkownik "Radosław Sokół" napisał:
> A dlaczego *ja* mam to liczyć? Nie znam się na takich obliczeniach.

bo to ty twierdzisz ze to niemożliwe, momi faktu że takie urządzenia
istnieją i działają!:O)
a skoro nie znasz się na ty, jak sam piszesz, to nie wypowiadaj się o
rzeczach o kturych nie masz bladego pojęcia!:O)

> Dodawaj taką notkę do pecetów. Na pewno wszyscy przeczytają
> i się zastosują...

a sie nie stosują? to weź wstaw PCta do zamkniętej szafki i zobaaczymy jak
sobie radzi?:O)