Re: Czy Athlon II pójdzie na płycie z AM2+?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 09:04:09 MET DST

Marcin Kocur pisze:
> Witam!
>
> Spodobał mi się procek AMD Athlon II X2 245, bo:
>
> Został wyprodukowany w procesie technologicznym 45 nm, zyskał dodatkowe
> 512 KB pamięci podręcznej drugiego poziomu (ma jej łącznie 1 MB dla
> każdego rdzenia) oraz wyposażony został w dwa kontrolery pamięci - DDR2
> oraz DDR3. Dzięki takiej modernizacji jest on pierwszym procesorem
> serii Athlon będącym w stanie pracować na najnowszej podstawce AM3
> zachowując przy tym pełną kompatybilność ze starszą AM2+.
>
> http://proline.pl/sklep.php?prodid=AMD+II+X2+245+AM2

> [...]

Odnośnie twojej płytki, to jesteś w o tyle dobrej sytuacji, że support
gigabyte jest naprawdę dobry, kiedyś miałem problem z klawiaturą -
napisałem do nich, po 2 dniach odpisali, co jak poustawiać, aby
tymczasowo to działało, po około 2 tygodniach dostałem bios beta, który
całkowicie rozwiązał mój problem, a po jakimś czasie mi napisali, że
wyszła pełna wersja biosu i abym sobie wgrał.

http://ggts.gigabyte.com.tw/tech.asp?ClassID=2&Country=Poland&SourceWeb=B2C

Także napisz do nich, pisz najlepiej po angielsku, wtedy szybciej
dostaniesz odpowiedź.