Błędy na dysku

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 17:25:27 MET DST

Komputera nie można za każdym razem uruchomić. Czasami naprawia
system plików, chce przejść w tryb awaryjny, aż w końcu pojawia
się niebieski ekran i koniec.
Za pierwszym razem został przeinstalowany system. Pracował
nienagannie jakieś pół roku. Dwa tygodnie temu znowu dostał takich
objawów. Zacząłem od dysku. SMART nie raportuje żadnych błędów,
HUTIL i inne prog. diagnostyczne wykazują 4 błędy ECC w "Surface Scan"
w początkowych sektorach.
Zrobiłem kopię partycji, format i przywróciłem ponownie. System
przywitał mnie BSOD-em, ale pojawiła się za chwilę plansza wyboru.
Kliknąłem by przywrócił ostatnio działające ustawienia... i poszło.
30 restartów - nic. Programy twierdzą, że błędy znikły.
Mija dwa tygodnie i podobno objawy znów wracają.

Czy ma ktoś jakieś pomysły, co może powodować takie błędy?

Płyta gł Asus A7N8X-E Deluxe
Athlon 2000+
Zasilacz jakiś Feel 300
Dysk Samsung 160 Sata (Sil 3112)