Re: Płyta główna z Hyrbid SLI i CUDA

Autor: piecia aka dracorp <xxx_at_onet.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 13:41:05 MET DST

Dnia Thu, 23 Jul 2009 09:38:18 +0200, Tomasz Potega napisał(a):

> Twój GeForce 6600 jest skonstruowany zupełnie inaczej, niż karty serii
> 8000 i nowszych - nie masz zunifikowanych jednostek, ale "klasyczny"
> układ pixel shaderów (8 sztuk) i vertex shaderów (4 sztuki).
>
> Film 720p zdekoduje bez pomocy układów graficznych każdy współczesny
> CPU, dopiero wyĹĽej zaczynajÄ… siÄ™ schody.

Czyli te dodatkowe funkcje to dla 1080p i Blu-reyĂłw itd?

> Warto spojrzeć:
>
> http://www.anandtech.com/printarticle.aspx?i=3430
Dzięki

> W niższym segmencie AMD ma ostatnio całkiem ciekawą ofertę (nowe Athlony
> II X2 serii 200 - te akurat pozbawione cache L3):

Ja akurat myślę dokładnie o Phenom II X2 za około 380zł w zależności od
sklepu, a płyta też około ~300zł.

> http://anandtech.com/printarticle.aspx?i=3572
>
> Zresztą, w ostatecznym rozrachunku nie liczy się ilość cache czy
> wewnętrzna architektura, ale osiągi w oprogramowaniu, z którego
> korzystamy :)
Niezaprzeczalny fakt

A jeszcze jedno żeby rozwiązać wątpliwości. Płyta żeby obsługiwała Phenom
II X2 musi mieć jawnie napisane że obsługuje go czy wystarczy jak ma AM2/
+ i obsługuje ogólnie Phenom?

--
piecia aka dracorp