Re: netbook II gen.

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 13:28:55 MET DST

  K wrote:
> witam
> posiadam od ponad roku eeepc 900/8gb, ze sprzetu jestem wlasciwie zadowolony,
> ale wiadomo gadzetomania to choroba... po roku najdalej pojawia sie mysl zeby
> nabyc cos nowego, bardzeij szpanerskiego etc.
>
> w mysl tej zasady zrobilem rozpoznanie rynku i niestety widze, ze panuje
> stagnacja, nic ciekawego, przelomowego na rynku nie widze.
>
> i teraz przechodze do pytania: czy kroi sie powiedzmy w najblizszym czasie
> jakas rewolucja w tym segmencie? ekran max 9', czas pracy bez czarow ok. 8-
> [...]

Zbyt dużej rewolucji w tym roku pewnie nie uświadczysz - Intel sam z
siebie jest zadowolony, że ma tak wysoką sprzedaż w ostatnim kwartale-
przykładowo planowany na ten rok Atom N450 (mimo tego, że już był
zaprezentowany) pojawi się w komputerach na początku przyszłego roku.
Zobaczymy, co na to AMD z nową platformą ARM - możliwe, że
pokażą pazurki ;)
http://www.aspireone.pl/2009/07/22/sosna-pod-ochrona-intel-pineatom-n450-w-przyszlym-roku/

--
Dominik Siedlak (bachus)