Re: dobre sluchawki

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 09:32:47 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Nie -- dla mnie po prostu ważniejsza jest teoria, niż prak-
>tyka. Jeżeli czegoś nie należy robić w jakiś sposób, to
>nie należy -- nawet, jeżeli akurat działa to świetnie :)

Nie. Według PC99 komputer ma dawać "line-level output or headphone output
or both". Tyle teoria. Czyli stwierdzenie kategoryczne, że nie należy
podłączać bezpośrednio słuchawek jest bezpodstawne.

--
\------------------------/ It  is  not yet possible to change operating