Re: Płyta główna z Hyrbid SLI i CUDA

Autor: Piecia aka dracorp <rogoza.piotr_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 19:20:19 MET DST

On 22 Lip, 14:10, Tomasz Potega <sha...@manta.univ.gda.pl> wrote:

> nawet jeśli się uda, to nic raczej nie przyspieszy - zintegrowane
> układy graficzne są naprawnę powolne.

No właśnie miałem się spytać czy ktoś miał do czynienia z podobnymi
płytami? Z naciskiem na integrację z geforcem.
Też mi się wydaje że zintegrowane karty graficzne nie będą za mocno
ale to w końcu GF8200. A prawdę mówiąc nie znam nikogo kto by takie
coś kupował. Czy to pociągnie np. starsze gry, filmy w 720p lub wyżej
itp. Na swoim GF6600 na AGP jak chcę od czasu do czasu pograć to tylko
na starszych grach np. Max Payne. Ale że gram bardzo żadko to nie jest
to teraz najważniejsze. A filmy w 720p tną niemiłosiernie.

Są jednak jakieś płyty do kupienia(offline) pod AM2+ np:
http://tinyurl.com.pl/Asus_M3N_WS_GeForce_8200/
http://tinyurl.com.pl/Asus_M3N78_VM_GeForce_8200/
Prawdę mówiąc za dużego wyboru nie ma(m). Poszukam czy nie ma czegoś
na ATX, bo mATX mi się nie uśmiecha, dużo tam nie wcisnę. No i może
jest coś z 9300 lub 9400 lub pod AM3.