Re: maly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny -da sie?

Autor: NZSNNW <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 16:43:41 MET DST

> Niektóre modele Atoma są dwurdzeniowe, ale większość w star-
> szych netbookach to proste jednordzeniówki.

A jak to rozpoznać?
Interesuje mnie mały ASUS EEE PC 1000H z procesorem oznaczonym ATOM N270.
Ten porocesor to dwurdzeniowy?

> Bo ludzie pewnie sami rozszerzają. Microsoft nałożył IIRC
> ograniczenie na komputery sprzedawane wciąż z Windows XP,
> że nie mogą mieć więcej pamięci, niż 1 GiB.

Lepiej kupić z 1024, czy rozszrzony do 2048?
Komputer mój chciałbym z WIN XP HOME.
Czy 2048 RAM spowolni komputer?
Wolałbym większy RAM, bo grafika "dostaje" przydział pamięci z RAMu, tzw.
pamięć współdzielona.

Z góry dziękuję
NZSNNW