Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 10:16:04 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ChOpLaCz"
>Wlacze przy Tobie (to byl powod BSow) Outopsta free
>i w 60 sek za kazdym razem wywale tego (czyt. moj config)
>nowego kompa w powietrze odpalajac net poprzez www.
>
>Dlaczego? nie wiem. Pewnie cos i w ustawieniach szloby
>poukladac, ale nie mam czasu na walke z free outpostem.
>Dostal chopl wolne - a komp stabilny jak skala.

Outpost akurat (jak zresztą każdy program tego typu) pakuje się z
częścią kodu w rejony kernelowe, więc nie jest zwykłą aplikacją. To
zupełnie inna para kaloszy.

--
[------------------------] The  art  of  flying is to throw yourself at
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] the ground and miss.