Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 10:04:52 MET DST

Na podsumowanie tematu - wnioski z "zaleczonego" kompa.

> System nie ma prawa się wykrzaczyć z powodu aplikacji.

Wiem, tyle ze to nasze poboze zyczenia.
Wlacze przy Tobie (to byl powod BSow) Outopsta free
i w 60 sek za kazdym razem wywale tego (czyt. moj config)
nowego kompa w powietrze odpalajac net poprzez www.

Dlaczego? nie wiem. Pewnie cos i w ustawieniach szloby
poukladac, ale nie mam czasu na walke z free outpostem.
Dostal chopl wolne - a komp stabilny jak skala.

pozdrawiam