Re: jaki laptop mam kupić?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 08:42:46 MET DST

W dniu 12.07.2009 16:05, Tiber pisze:

> Dlatego:

A dlaczego Twój czytnik zmienia formę graficzną moich wiado-
mości? Ma zostawić je w spokoju.

> Specjalnie zmieniłem zawijanie na 60, bo znaków cytowania jest jeszcze
> za mało.

Dobry czytnik zawija tylko tekst wpisany ręcznie przez au-
tora postu, a cytowania nie rusza w ogóle.

A dobry użytkownik Usenetu nie włącza automatycznego zawi-
jania (które niszczy linki choćby), tylko ręcznie zawija
i dzieli elegancko tekst w czasie "korekty językowej" postu.

> Gdyby był UTF, to jeszcze pół biedy, bo czytniki mogłyby inaczej
> traktować dywizy, a inaczej na przykład półpauzy.

Obawiam się, że i tak mało kto by takie mechanizmy stosował.

> Na topie lapów? Przecież do tego został stworzony. Jakiekolwiek wariacje

Jesteś w stanie *wygodnie* pracować z komputerem na kolanach?
Bo mnie szybko "szlag trafia" od niewygodnej pozycji i podgrze-
wania ud.

Szczególnie, że to "laptop" ma w nazwie pracę bez stanowiska,
a akurat laptopy, nieprodukowane już dzisiaj, z racji swojej
wagi szybko doprowadzały do zdrętwienia kończyn.

> typu biurko/stół to już wykorzystywanie notebooka niezgodnie z
> pierwotnym przeznaczeniem.

A ja bym jednak był przekonany, że podstawowym przeznacze-
niem notebooka jest przenoszenie go i praca w miejscach
pozbawionych zasilania.

> No i?

No i nie da się pracować sensownie, jak wokół jest szum.

> To jest dobry argument przeciwko używaniu w pociągu czy na ulicy
> jakichkolwiek nowoczesnych telefonów komórkowych czy PDA.

I tak - niestety! - jest. Ja np. bardzo niechętnie wyciągam
na mieście telefon, najczęściej mam go schowanego głęboko
w torbie.

|                 |  Politechnika Śląska                   |