Re: padł staruszek- pytanie

Autor: p47 <go_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 01:00:38 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:h2u281.5l8.0@poczta.onet.pl...
> "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
>
> Jeszcze prostsza metoda, bez zakupu "ramki" to zakup adaptera IDE-USB
> jak ten: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190317748761
> i bez rozbierania zaplombowanego peceta będziesz mieć dostęp do dysku.
> Na 24 zł Cię stać? ;-)

Stać mnie było, a więc skorzystałem z powyzszej rady (dziekuję) i właśnie
zainstalowałem to urządzenie.
Powstał następny problem, a mianowicie stary dysk podzielony był na 2
partycje,- niestety w tej ramce "widac" tylko jedną.
Jak zmusic dysk do pokazania obu partycji (albo zmieniać pokazywaną)?

p47