Re: [Absurd] podwójny kabel USB

Autor: Jwzw <jwzw_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 23:37:41 MET DST

Użytkownik "Kucing" <kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
news:14ya7l1b1kngu.dlg@kucing.ing...
> Dnia Mon, 20 Jul 2009 15:06:05 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Zwykły nie zadziała. Sprawdzałem. Dysk musi mieć po prostu
> odpowiednie
> zasilanie a z jednego portu USB z kompa tego zasilania nie
> wyciągnie,
> potrzebne są więc dwie końcówki po stronie kompa i jedna
> mini-końcówka po
> stronie dysku.

A dokładnie chodzi o prąd, którego jedno gniazdo USB nie poda więcej
niż 500mA.
Niektóre dyski potrzebują do rozruchu prądu chwilowo większego i wtedy
stosuje się takie kable.
Kable zaczynają się pojawiac na rynku. Widziałem w "sklepie za rogiem"
http://www.tridex.pl/ramka4.php?menu=towar&symbol=3424