Re: [Absurd] podwójny kabel USB

Autor: Kucing <kucing_at_h.u.s.h.m.a.i.l.com>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 15:10:04 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 2009 15:06:05 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Kolega zgubił mi tego typu kabelek.
> Skończyło się wymianą obudowy, kabelka luzem nie znalazłem.
> Ewentualnie kup kabel dwu ogoniasty ale oczywiście bez gwarancji
> że zadziała.
>
> Pozdrawiam

Zwykły nie zadziała. Sprawdzałem. Dysk musi mieć po prostu odpowiednie
zasilanie a z jednego portu USB z kompa tego zasilania nie wyciągnie,
potrzebne są więc dwie końcówki po stronie kompa i jedna mini-końcówka po
stronie dysku. W sumie 3 :) No i jest dokładnie jak piszesz. Takich
kabelków nie można znaleźć, chociaż z technicznego punktu widzenia
wykonanie ich jest banalne. Ciekaw jestem dlaczego nikt ich nie
sprzedaje... Czyżby mała popularność zewnętrznych dysków? Czyżby wszyscy
dzisiaj używali pendrive'ów?

--
- Kucing -