timeline 3810

Autor: Marek Świentek <swientek2001_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 22:44:08 MET DST

Witam, własnie sie zamierzam na zakup nowego acerka timeline 3810,
tyle ze widze ze w polsce sprzedaja ta tansza wersje z procesorkiem
1,4 Intel Centrino Core 2 Solo a w zagranicznych recenzjach np tu
http://www.laptopmag.com/review/laptops/acer-timeline-as3810t-6415.aspx
jest konfiguracja z 1.4 Intel Core 2 Duo. Czym sie te dwa procki
różnia?? Są tez dwie wersje z 4 GB RAM i z 3 GB RAM. Założyłem sobie
budżet 2500PLN i właśnie po tyle mi koleś z Allegro zaoferował,
martwie sie tylko że konfiguracja może być jakaś słaba. Co sądzicie?
Kupić w sklepie za 2700 zeby miec peweność ze wszystko jest w
porządku, a może czekać aż potanieją i kupić tą najmocniejszą wersje
jak wejdzie w PL. Pozdrawiam i prosze o jakieś rozsądne opinie....

Pozdrawiam
S.

ps. a ta firma Acer to dobrą ma obsługe gwaranycjną tak wogóle??? :)