Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 17:09:07 MET DST

On Tue, 14 Jul 2009 00:29:35 +0200, "Mikolaj Tutak"
<mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

>Mi. ze wzgledu na "szybkosc zycia" wymyslono takie tegesy co zaznaczaja
>czerwonym wezykiem babolce w postach...

tobie moze wymyslono, ale nie wszystkie readery to maja.
ale czym ty tu w ogole chcesz rozmawiac?
zaznaczyc to ci moze i zaznacza, ale jak widac po twoich postach
olewasz je zupelnie. lepiej innych strofowc, nie?

>PS: Lepszy taki OT niz neverending story co lepsze PC czy Mac, albo Intel
>vs. AMD, ewentualnie ATI vs. Nvidia...

jest poza tematem grupy. chcesz o tym rozmawiac? sa na pewno jakies
grupy temu poswiecone. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski