Re: Problem z bootowaniem

Autor: krwiopij <krwiopij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 20:30:38 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Nie. Na moich maszynkach HP i Dell da się _skutecznie_ ustawić w
> BIOS-ie kolejność bootowania urządzeń SATA. Z dokładnością do
> konkretnego napędu.

Owszem, tak.
A w to, że u Ciebie da się to ustawić, to nie wątpię.
Pewnie w większości nowych płyt się da.
Ale nie w moim biosie! Niestety.

Kolejne Abity mają nawet rozróżnienie na Serial HDD i Serial CD-ROM.
U mnie jest Serial ATA i tyle. Działa jak chce (pewnie wg kabelków - jeszcze
nie sprawdziłem).
Określenia HDD-0, HDD-1 itd.. działają tylko w odniesieniu IDE.
Dupa, dupa, dupa.