Re: komputer do 2200, ostatni juz raz - podsumowanie takie

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 22:14:34 MET DST

JoteR pisze:

> Faktycznie, raptem z Poznania ;-)
> Nie wiem, czy to skutek kryzysu, ale sklepy Komputronika "w prencypialnych
> ponktach Stolycy" świecą pustkami - cokolwiek ostatnio chciałem kupić i
> sprawdzałem dostępność na ichniej mapce - wszystkie sklepy w Warszawie
> wykazywały "brak". Owszem, możem szanownemu panu sprowadzić z centrali, ale
> to trochę potrwa.
> Tak więc stwierdzenie, że "Komputronik to jest w Warszawie" jest dość
> odważne ;-)

Nie wiem jak to jest z częściami, bo nie kupowałam. Tylko 1 raz-monitor.
Podjedź do Sadyba Best Mall na I piętro. Tam mają swój sklepik (normalny,
nie internetowy), z m.in. "wypasionymi" laptopami i wyniosłym panem
sprzedawcą w garniturze. Płytki CDROM też są (tylko w całych paczkach, nie
na sztuki).

--
animka