Re: sprawdzenie stabilnosci odblokowanych rdzeni w procesorze PhenomX2550 black edition

Autor: STranger <pisz_at_naberdyczow.ue>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 20:46:10 MET DST

BQB pisze:

> To się nazywa marketing, właśnie o to chodzi, że jest głośno o tym,
> wtedy konsumenci kupują odpowiednie procki i płyty. Wielu będzie też
> takich, którzy tylko kupią aby sprawdzić.

Myślę, że masz rację. Przykładowo ja kupiłem, bo akurat chciałem
zmodernizować sprzęt, a lubię kupować rzeczy wybitnie opłacalne. W tym
przypadku za 375 zł mam procek warty 1000 zł i spokój z upgradem na długo :)
Za jakiś czas wymienię chłodzenie BOXowe na jakieś wydajne i podkręcę
ten procesor ile się da.

A pomysł na akurat tego konkretnego Phenoma podsunął mi kolega Wiesław
doradzający w innym wątku na pl.com.pecet właśnie ten model CPU i płyty
głównej. :)

--
pozdrawiam
STranger