Re: sprawdzenie stabilnosci odblokowanych rdzeni w procesorze PhenomX2 550 black edition

Autor: STranger <pisz_at_naberdyczow.ue>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 20:36:01 MET DST

Wiesław pisze:
> Dnia 18-07-2009 o 16:23 STranger napisał na
> pl.rec.gry.komputerowe.sprzet,pl.comp.pecet:

> Nie znam za bardzo architektury tych Phenomów. Może po prostu można odciąć
> zasilanie nieczynnych rdzeni?

No zgadza się, na pewno to jest wykonalne technicznie.
Ale czy nakład pracy i środków na takie niewiele wnoszące modyfikacje
nie jest zbyt duży (nowe stanowiska pracy, nowe stanowiska na taśmie
produkcyjnej, ilość omyłkowo skasowanych całych dobrych poprzednio
procesorów itp.) Stawiam tezę, że jest to nieopłacalne. Łatwiej jest
robić tak jak dotychczas, po prostu zakodować w CPU info dla BIOS płyty
jak ma dany procesor rozpoznawać.

--
pozdrawiam
STranger