Re: System widzi 2GB RAM zamiast 3GB

Autor: Robert <robert_at_domain.com>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 15:57:43 MET DST

muk pisze:

> Problem tkwi w tym, że nie przeczytałeś instrukcji obsługi ;)
>
> hint: maksymalna obsługiwana ilość i wielkość pojedynczego modułu ram.

Przejrzałem kilka razy instrukcję obsługi i nie znalazłem nic na ten
temat. Jest tylko informacja, aby kupować pamięć RAM w autoryzowanym
serwisie.

Na oficjalnej stronie znalazłem najnowszy BIOS, który według opisu
powinien rozwiązać problem obsługi 3GB RAM. Aktualizacja nic nie dała.
Ma ktoś jakieś sugestie? ;)