Re: Podłączenie komputera do TV

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 14:46:10 MET DST

G Nowak wrote:

> A rozdzielczosc jest odpowiednia?

soft mi ustawia 1024x576 60Hz i nie mogę już tego zmienić

> Jeszcze nie widzialem by obraz z dvi byl
> rozmyty.

z DVI jest super, ale to co widze na ekranie monitora
po odpowiednim przełączenu, zaś gdy uruchamiam WMP
to wtedy na DVI idzie strumień video i wtedy jest mydło.
Rzecz jasna materiał video jest zdrowy - mpeg2 zgrany
wczesniej na karcie SAT.
Tu soft kuleje...