Re: Jaki laptop do 2500zł

Autor: karamba <karamba63_at_tlen.pl>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 22:17:26 MET DST

On 17 Lip, 21:53, Lisciasty <lisciasty...@googlemail.com> wrote:

> Też mam fódzitsu już od 3 lat prawie, tego samego, i co jak co
> ale obudowa wymiata :] Noname'y, asusy i inne takie to szmelc
> (porównując jakość i trwałość plastiku oraz wykończenie),
> więc albo masz jakiś ekstremalnie tani model albo
> mocno eksploatujesz sprzęt.
> Ja za swego dałem wtedy właśnie jakoś 2,5 tysiąca, więc
> powinno dać się kupić coś porządnego w tej cenie.
> Toshiby chyba nie wyrwiesz dobrej ale fujitsu pewnie tak,
> tylko pomacać trzeba.
> Trzymać się z daleka od acerów, asusów i tym podobnych
> wynalazków (w tej klasie cenowej) bo plastik się wyciera
> [...]

Swojego fujitsu Amilo Pro V2065 kupiłem 4 lata temu za konkretne
pieniądze
wtedy full wypas.Generalnie jestem z niego bardzo zadowolony,obudowa
trochę skrzypi
więc wydaje mi sie że jest trochę delikatna a nie mam doświadczenia z
innymi markami.
Myślałem że inne firmy robią solidniejsze.Sądzisz że warto dołożyć do
Toshiby?