Re: Jaki laptop do 2500zł

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 21:53:31 MET DST

On 17 Lip, 21:21, karamba <karamb...@tlen.pl> wrote:
> Chcę kupić laptopa córce studentce, co polecicie bo jestem zielony.
> W gry się nie bawi, pisanie ,komunikatory, oglądanie filmów, muza
> czyli 2xgłośniki dobre,
> SOLIDNA obudowa i bateria to podstawa,ekran minimum 15,4,
> zatrzaskiwana klapa.
> Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.
> Więc co?

Też mam fódzitsu już od 3 lat prawie, tego samego, i co jak co
ale obudowa wymiata :] Noname'y, asusy i inne takie to szmelc
(porównując jakość i trwałość plastiku oraz wykończenie),
więc albo masz jakiś ekstremalnie tani model albo
mocno eksploatujesz sprzęt.
Ja za swego dałem wtedy właśnie jakoś 2,5 tysiąca, więc
powinno dać się kupić coś porządnego w tej cenie.
Toshiby chyba nie wyrwiesz dobrej ale fujitsu pewnie tak,
tylko pomacać trzeba.
Trzymać się z daleka od acerów, asusów i tym podobnych
wynalazków (w tej klasie cenowej) bo plastik się wyciera
po pół roku niezbyt mocnego użytkowania.

Pzdr.
L.