Re: a może windows 7 RC ?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 22:24:36 MET DST

"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message
news:96027$4a5f4a7a$59641b7f$21198@news.upc.ie...
> mowimy oczywiscie o normalnych sklepach internetowych (komplett, dabs,
> elara, laptopdirect, pixmania vs komputronik, esc, morele itd) a nie
> pojedynczych prawie nieuzywanych sztukach wystawionych na allegro

przykladowy konfig:

q9400, p5q deluxe, 4gb corsair dominator, asus gtx260

w komplett.ie te czesci kosztuja 577 euro - dzisiaj w slaskim dostalbys
za to 2395 pln, ten sam sprzet w komputroniku - 2722 pln

jakis zupelny lowend w polsce prawdopodobnie bedzie tanszy, ale
tez chyba nieznacznie

a tak na marginesie, poza roznica cen dziwi mnie najbardziej to ze w
polsce zbieralbym na taki zestaw ze dwa miesiace a tu mam to za
niewiele wiecej niz tygodniowke, przy czym w pl na caly etat serwisowalem
siec z okolo 1k kompow a tutaj pracuje o polowe krocej jako handyman...

- Słyszałem, ze chcesz wyjechać z Polski na stałe.
- Tak, z dwóch powodów.
- Jakich?
- Pierwszy jest taki, że ostatnio w wyborach wygrała prawica.
- Nie martw się. Teraz prawica porządzi, ale za cztery lata znów do
władzy dojdzie lewica.
- I to jest właśnie ten drugi powód.