Re: a może windows 7 RC ?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 17:42:19 MET DST

"Quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4a5f0db4$1@news.home.net.pl...
> A ja niedawno chcialem zlozyc PCta w irlandii i wyszlo mi ze w PL sporo
> taniej bedzie.

raczysz zartowac, pierdolki - kabelki, duperelki - owszem, reszta jest
w tych samych cenach (moze byc o pojedyncze procenty drozsze, ale wez
pod uwage koszt sily roboczej tu i w polsce, oraz ze jak ci sie cos
sypnie to bedziesz musial to do naprawy gwarancyjnej slac pol europy
dalej)

mowimy oczywiscie o normalnych sklepach internetowych (komplett, dabs,
elara, laptopdirect, pixmania vs komputronik, esc, morele itd) a nie
pojedynczych prawie nieuzywanych sztukach wystawionych na allegro

> A ile tam alkohol kosztuje to juz nie wspomne ;-)

fakt, ale ponownie, zobacz ile w tym to podatki