Re: Netbook - długa praca baterii, co wybrać

Autor: <blogserwis_at_op.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 11:32:50 MET DST

> Praktycznie masz tylko dwa modele do wyboru. Asus EeePC z serii tysiąc,
> tylko pamiętaj, aby kupić wyłącznie takiego z baterią 6600, bo w sklepach
> widziałem także modele z dużo słabsza baterią. Druga opcja to samsung nc10.

Dzięki za informacje. Może nie mam racji, ale jakoś Asus mnie nie przekonuje.
Tak więc z zaproponowamej przez Ciebie pary wybrałbym raczej Samsunga nc10.
Widzę, że na allegro mieści się w górnej granicy kwotym którą chce wydać, ale
też wygląda solidnie. Tak czy inaczej dziękuję, będę musiał zobaczyć go na żywo.

Pozdrawiam