Re: Netbook - długa praca baterii, co wybrać

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 10:38:42 MET DST

blogserwis@op.pl wrote:
> Witam,
>
> Jestem zdecydowany na zakup netbooka (mam tutaj na myśli małego laptopa z
> ekranem nie większym niż 10,1'').
>
> Chcę wydać maksymalnie 1500 zł brutto (optymalnie 1200 zł) i chciałbym prosić o
> Waszą radę, jaki netbook mieści się w tym zakresie cenowym i spełnia poniższe
> warunki:
>
> 1. Ekran 10,1'' lub 10''
> 2. Duże i wygodne (oczywiście w miarę możliwości) klawisze - 90% użycia
> komputera to pisanie tekstów,
> 3. Maksymalnie długi czas pracy na bateriach (realnie - minimum 4 godziny
> [...]

3. To już praktycznie na większości urządzeń wyposażonych w baterie
6-komorowe. Na swoim Aspire One przy jasności 2/3 ekranu spokojnie mogę
pisać przez 4.5h (przy wyłączonym Wifi nawet ponad 5).
4. dysk flash nie oznacza mocno zmniejszonego poboru/

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,