Re: a może windows 7 RC ?

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 00:01:33 MET DST

On 15 Lip, 18:43, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
> Tak się zastanawiam nad wyborem OS do nowego komputera. Windows XP .. M$ go
> za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba  mnie by uśmierciła. A może. Może
> windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ? Zastanawiam sięn
> aile to byłbyt dobry pomysł.

jak ja kocham gdy ktos pisze "zle M$" /koniecznie to $, a najlepiej
kilka $$$/, narzeka na jego produkty... a jednoczesnie ich uzywa i nie
rozglada sie za alternatywami

> Obawiam się jedynie dziur w tym młodym systemie( bezpieczeństwo komputera)...

wiec zainstaluj linuksa jakiegos (ale wspolczesnego, a nie jakies
ubuntu 5.04 badz mandrake) - owszem, dziury sa, ale generalnie o wiele
bardziej bezpieczny system jest (chociaz i tak to w duzej czesci od
uzera zalezy), i latwiejszy (generalnie) w utrzymaniu.

pozdrawiam
szymon