Re: napiecie na usb

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 23:53:16 MET DST

Użytkownik "Quent" <xx@xx.com> napisał w wiadomości
news:4a5db52b$1@news.home.net.pl...

> No tak to jest jakies rozwiazanie. Mam na plycie az 12 usb... zanosi sie,
> ze bede mial jeszcze wiecej ;-))

A mnie sie wydaje, ze bedzie sie dalo wylaczyc programowo...
Pobawilbym sie ustawieniami biosa, szczegolnie czyms w rodzaju "wake on
USB", albo power managementem (ACPI, APM, byc moze w ktoryms trybie to
dziala, a w ktoryms nie)

Mialem kiedys dostep do tech supportu ASUSa, postaram sie skontaktowac z
nimi (z tego, co sie orientuje, to z Asusami tez byly takie pytania).
Na razie nic nie obiecuje :)

Pozdrawiam
Michal