Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 23:35:39 MET DST

BQB pisze:

> Ściągnij sobie darmowy programik CPUZ - wszystko Ci wypisze o procesorze.

Sciagnałem, zainstalowalem, odpalilem - i niestety z tego co widze to "Manchester" a co gorsza nie
2.2ghz tylko 2.09

> To zadaj sobie pytanie, czy ważniejsza jest teoretyczna szybkość, którą
> uzyskasz teoretycznie w pełni w niektórych momentach, czy pobór prądu.
> Tych ~2000 pkt nie zauważysz na swoim CPU. BTW, ile ten 7600 miał
> punktĂłw u Ciebie?

Na wydajnosci mi jakos specjalnie nie zalezy - byle by dało sie od czasu do czasu pograc w coś
nowszego, na tym 7600 od biedy gry chodziły, nawet nowy Fear Project Origin na Medium przy 1280x900
śmigał całkiem fajnie, ale juz było czuć ze to kres mozliwosci karty

A tego 7600 nie testowalem na zadnym 3dmarku, nawet nie ciekawiło mnie ile 'wyciąga' bo od początku
wiedzialem ze to low-end

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl