Re: SSD: IDE i SATA - nieuczciwa różnica?

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 17:49:32 MET DST

On Jul 15, 1:31 pm, "Doxent" <dox...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> pewnie to na ide zawiera dodatkowy interfejs który zamienia sygnał z SATA.
> Swoją drogą można kupić taką przejściówke sata-ide osobno jeżeli zależy nam
> na IDE a nie dysponujemy sata na płycie.

a tu na ten przykład mamy SSD ZIF:
http://tinyurl.com/nxyoeb
i prędkość podana jest tu taka, jak UDMA100 "na maksa":
100MB PER SECOND SUSTAINED READ
100MB PER SECOND SUSTAINED WRITE

Nie wiem co to za producent żeby wejść na jego stronę i zweryfikować
ALE czy to znaczy, że interfejs ZIF jest lepszy od IDE? Bo jest pełno
przejściówek ZIF->IDE i nie wiem czy się nie zdecyduję na takie
rozwiązanie...