Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: reles <kurld_at_no2.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 23:34:46 MET DST

Grzegorz Prędki pisze:

> Udowodnij, ze za rok, dwa bedzie tak samo.

Przeczytaj moją odpowiedź na post Wiesława kilka postów wyżej, tam
znajdziesz odpowiedź na te nurtujące Cię pytanie ;-)

W skrócie - żywotność takiego softu to ładnych kilka lat, nikt nie
będzie co rok/dwa wyskakiwał z 10000 zł na nowszą wersję wnoszącą kilka
ficzerów.

2. Nowe dwurdzeniowce świetnie sobie radzą z CS4, zdecydowanie więcej
zyskuje się stawiając na wydajny system dyskowy i pamięci, niż ilość rdzeni.

> Udowodnij, ze 32bitowy system skorzysta z 8GB ramu.

Nie spinaj się tak, to chyba oczywiste, że wymagany jest system 64 bit.
Kolejny argument za cięciem kosztów na k. graf.