Re: Chciałbym się upewnić - zepsuta 7600gs (?)

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 13:27:04 MET DST

Mirek Ptak pisze:
> Najpierw sprawdź chłodzenie (75% szansy, ze stoi wentylator) - później
> zasilacz (pożycz jakiś dobry) i dopiero na końcu bym stawiał na kartę.

Ta karta ma pasywne chłodzenie - taki duzy zloty radiator z 'heat pipe'
Temperatura 65st. po obnizeniu do 50 ( przy pomocy domowego wentylatora :) ) nadal wystepuja te same
błedy - a zasilacz, cóz - nigdy nie mialem z nim problemow, karte mam juz ponad 2 (a moze 3)lata i
od poczatku działa wlasnie z tym zasilaczem

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl