Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 13:18:36 MET DST

U¿ytkownik "jar.sem" <jarsem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
dyskusyjnych:h3hki0$nah$1@inews.gazeta.pl...

> Najgorsze mam to, ze przy destylowaniu plikow po prostu muli sie
> straszliwie.
> A juz jak uzyje Corela do tego, to 15 minut wyrwane z zyciorysu.
---------------------------
Tu nie poradzê. Na moim Athlonie Distiler CS2 i CS4 chodzi³y równie
dobrze. Nie by³o wiêkszych problemów z wydajno¶ci±. Zauwa¿y³em
tylko, ¿e wyra¼nie szybciej dzia³a gdy zrezygnowa³em z EPSów w
PostScript Level 2 na rzecz Level 3.

> Na razie dzialam na CS2, ale CS4 sie zbliza wielkimi krokami-bedzie to
> koniecznosc.
> Wiem, ze dyski to moje waskie gardlo - ale nie wiem czy wsadzanie nowego
> dysku
> do tej starej konfiguracji ma sens i duzo pomoze?
------------------------
Raczej niewiele. Radzê z³o¿yæ co¶ od podstaw na Intelu E8400 ... E8600.
Programy Adobe dzia³aj± lepiej na Intelach ni¿ na AMD. Powiniene¶
wtedy osi±gn±æ lepsz± wydajno¶æ ni¿ na wspomnianym PHENOMie
9650 (2,3 GHz), przynajmniej z pakietem Adobe. Do tego polecam
du¿o pamiêci RAM, najlepiej > 4GB i 64-bitowy system (Vista, Win7).
Grafika w³a¶ciwie to w zale¿no¶ci od zastosowañ 3d (tu siê nie znam).
Mam GF9600GT i dla mnie jest raczej na wyrost, nie wykorzystujê jej
mo¿liwo¶ci.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa