Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 13:59:52 MET DST

Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:25:21 +0200, ChOpLaCz napisał(a):

> Powodem wywrotek jest raczej przerosniety soft typu FF oskryptowany do bolu
> :). Jak mowie - mozna by uzywac kompa, "jak trzeba", ale jakos nie moge
> sobie odmowic przyzyczajen i configow. Predzej zrezygnuje z RAIDa ;)

To nie wina RAIDa ani FF, mam u siebie ze 20 wtyczek, a FF przy starcie
laduje okolo 150 kart i nigdy nie zwiesza mi systemu.
imho masz niestabilnego kompa (moze badziewnie podkrecony? albo zasilacz
biedny?) i szukaj przyczyny gdzie indziej a nie w sofcie, bo od
uruchamiania programow system nie moze sie po prostu wieszac i resetowac.

--
pozdrawiam
Norbert