Re: Obudowa dysku zewnętrzenego na USB

Autor: p47 <pgoralsk_at_bezspamu_wp.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 03:53:45 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:h3a5bo$d6l$1@node1.news.atman.pl...
DooMiniK pisze:

> Powoli...
> - "w komputerze jest kontroler IDE Sata" - czyli jest złacze do
> standardowych (starszych) ide (szeroka wtyczka) i do SATA?

Nie wiem, ten dysk w komputerze jest na Sata II
Obudowa zewnętrzna, którą bym chciała kupić do dwóch leżących gdzieś tam
na półce w szafie dysków twardych jest podpinana do USB jak widzę z opisu.
Gniazdka USB to m.in w komputerze mam:

Złącza wewn. 1xPCI-e 16x, 3xPCI, 2xDIMM DDR
Złącza zewn. 4xUSB 2.0, 2xPS2, 1xRJ45, 6xAudio, FireWire, VGA
Inne Czytnik kart 9-in-1
Kontroler FireWire

> - kontroler jest w dysku twardym,

A ja nie wiem, nie znam się.

> - http://www.twenga.pl/cena/53445634.html - do dysków laptopowych
> (2.5 cala)
> - ogólnie wszystkie mi wyglądają na te do małych dysków, bo nie
> widzę wzmianki, że dodawany jest zasilacz.

Kabel USB jest chyba dodawany. Zasilacz też musi być?
Ja mam 2 normalne dyski bodajże Samsung i chcę je w jakiś prosty sposób
wykorzystać.

--
animka