Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 20:38:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
>Celowo skasowałem całą wypowiedź łącznie z cytatami bo płakać się chce nad
>Twoją umiejętnością cięcia cytatów.

Szkoda, że zatem nie zostawiłeś choć jednego przykładu. W ten sposób nie
mam bladego pojęcia o co Ci chodzi.

>Prze jej brak widać Twój stosunek nie
>tyle do adwersarza co do innych czytających. Jak Ty to lubisz określać,
>"gówniarski".
>Puszczasz pstryczki w nos za ortografię a teraz spraw sobie tę niewątpliwą
>przyjemność i za każdy koszmarnie zacytowany fragment tekstu interlokutora
>oraz Twój, strzel w swój własny. Wstyd!

Ale poza tym, niewątpliwie błyskotliwym, wywodem, potrafisz napisać coś
konkretnego? O co Ci chodzi?

--
  Kruk@ -\                   | > Za moich czasów to trzeba było krzemienia-
          }-> epsilon.eu.org | mi krzesać zera i jedynki