Re: tani PC do internetu

Autor: bagno <bagno_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 19:13:48 MET DST

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h3ah8s$o2k$1@inews.gazeta.pl...

> A co jest nie tak z ta strona? Mam laptopowe Pentium M 1,2GHz i wszystko
> smiga, a w tle otwartych mam m.in. kilkanascie innych okienek, grajace
> radio internetowe i komunikator.

Na celeronie D 2,66 z niektorych stron flashowych robila sie animacja
poklatkowa i
100% obciazenia procesora. Nawet niektore zwykle strony renderowaly sie tak
wolno, ze
szlag mnie trafial. Nikomu nie polecam nic wolniejszego niz 2Ghz. Chyba, ze
cos z nowszych
procesorow bo sam mam sony vaio i jak na procesor 1,2Ghz to chodzi szybko.