Re: monitor- jaki format jest "na topie'

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 11:37:52 MET DST

Marek Dyjor wrote:

> fullHD to jest bełkot marketingowy

dodam że mój 1680x 1050 nie jest FullHD bo ma za duża rozdzielczość :)

pocieszając jest jednak to, że zaraz sie okaże, że to nie fullHD będą tańsze
od tych super hiper FullHD bo ludzie to idioci w przeważającej masie. :)

podobnie jak udało sie wcisnąć obywatelom że gówniana matryca bez warstwu
rospraszajacej (tańsza w produkcji) jest lepsza od matrycy matowej :)

ciekawe keidy pojawi się pierwszy monitor FullHD 24'' z matrycą z
telewizora, oiczywiście super błyszczącą :)